maandag 25 juni 2012

Voor het schoonheidsslaapje


Manmanman...ging dat allemaal heel snel!
Om 12u30 kwamen ze daar af met een modieus slaapkleedje en om 13u werd ik naar het operatiekamer gebracht. Kreeg toch wel een moeilijk momentje toen ik mijn 2 belangrijkste ventjes moest achterlaten op de kamer....het ging ook allemaal zo snel....

Dan werden er wat papieren orde gebracht, allergieën,....
Ongeveer 5 keer, door verschillende personen, werd er mij gevraagd welke oor er geopereerd moest worden...werd er echt NERVEUS van! Een nieuw rampscenario door men hoofd: "sebiet opereren ze de verkeerde oor!!!" :'D.

Een van de verpleegsters (er werken daar echt heel lieve verpleegsters en verplegers! :-D, het stelde me echt gerust) vroeg vervolgens of ik nog later mijn 2de oor ging laten opereren, vertelde haar dat dit te veel kost en dat een 2de niet terugbetaalt word. Ze vroeg ook hoe het kwam dat ik niet goed hoorde, ik antwoordde dat dit in de familie zit. Ze zei ook dat ze wel verbluft is hoe goed ik kan praten, dat je het echt niet hoort dat ik niet goed kan horen ! Noouu dan heb ik maar gezegd dat ik dat te danken heb aan jarenlange goede revalidatie bij een goede logopediste! (En dat zijn 2 complimentjes voor jou Karen! :-D)

En dan was het tijd voor de operatie....

De rest van het verhaal komt morgen, ben alweer aan het knikkebollen :'D (heb al zeker een ganse winterslaap gedaan vandaag!!! xD)
Slaapwel luitjes! :-D






Geen opmerkingen:

Een reactie posten