donderdag 30 augustus 2012

7de revalidatie

Aangezien de 6de revalidatie eigenlijk meer een bespreking was over de CI...maar ook bij Karen was...zal ik maar zeggen dat het vandaag de 7de revalidatie was xD

Vandaag was het revalidatie bij Marleen, we hebben de lat wat hoger gelegd...geen spiekblaadje meer (joepie xD)
Eerst hebben we nog de woorden overlopen van vorige keer (daarbij moest ik nazeggen wat ze zei)...Wat dat ik toch allemaal uitkraam zeg....'snoepmuis" sjeee xD

Daarna heeft ze zinnetjes gezegd met die woorden, dat ging nog redelijk vlot.
Vervolgens heeft ze de zinnetjes van de vorige keer met bv. stop ermee, waar ben je, zet je neer,...in een recordtempo overlopen...jaman xD als ik juist iets herhaald had, was de volgende zin al aan de beurt en verstond ik het niet xD Uiteindelijk lukte het dan wel :-p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten