maandag 2 september 2013

Batterijprobleem?

Sinds de laatste fitting sukkel ik wat met mijn batterij van de CI.

De herlaadbare grote batterij ging altijd zeker een dag mee en nu maar maximum 12 uren.
De herlaadbare kleine batterij gaat nu maar 8 uren mee....
De niet-opblaadbare batterijen gingen vroeger zeker 2 dagen mee en nu werkt dit maar een half uurtje en zijn ze plat. Deze batterijen koop ik bij Kruidvat en hebben vroeger het altijd prima gedaan...

Uiteindelijk gemaild naar de audioloog van Roeselare en morgenavond al een afspraak, misschien is er een probleem met mijn processor en ontstaat er een verlies want de fitting hield niet veel veranderingen in om ineens zo'n groot batterijverlies te hebben :-/

Hopelijk moet ik mijn processor niet afgeven en kan het daar opgelost worden :-/
Maar eens snel gaan kijken morgenavond wat het verdict is!


Wordt vervolgd....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten