maandag 24 september 2012

En hoe zit het met de bijwerkingen van de operatie? Jeuk, jeuk en jeuk + nog altijd smaakloos

Pfoe het is nu morgen al exact 3 maanden geleden dat ik geopereerd ben, waarschijnlijk vragen jullie zich wel af hoe het nu al is met de wonde en met mijn smaakverlies.

Ik kan momenteel geen foto tonen van de wonde, ik vind geen slachtoffer die fotograaf wil zijn xD, maar ik kan wel al zeggen dat het haar mooi aan het groeien is (weliswaar aan een slakkentempo...).
Het gevoel begint langzaam aan terug te komen, vooral onder de vorm van jeuk!!! Krabben helpt echter niet altijd, maar soms is het zodanig erg dat mensen waarschijnlijk wel denken dat ik met luizen zit :'D

Verder is mijn smaak nog altijd niet terug...maar je went het wel...hopelijk komt het toch nog terug xD


Geen opmerkingen:

Een reactie posten