donderdag 23 mei 2013

Werk zoeken-> een nieuwe uitdaging!

Pfoe, over een goed maandje studeer ik af en begin ik aan een (nog) nieuw hoofdstuk in mijn leven: werk zoeken!

Gelukkig moet dit nog nu nog niet al te intensief gebeuren omdat ik nog mijn vakantiejobje heb. Dus nu zijn het vooral spontane solicitaties!
Kort nadat ik mijn VDAB-profiel volledig heb aangepast...met de twijfel of ik erop zou moeten zetten dat ik een auditieve handicap heb....heb ik dan maar er niets over gezet maar wel gevraagd dat ze enkel sms'en of mailen...
Jammer genoeg leest niet iedereen dat, en word ik dus om de haverklap opgebeld door intrimbureaus --"
Maak mij daar toch altijd zo zenuwachtig in zeg en het staat nochtans op mijn CV niet bellen xD
Nouja, pa zegt dan maar het volgende "zie het als een oefening"...Great --" xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten