maandag 27 juni 2016

Hiep hiep hoera 4 jaar oud! En nog een spannend nieuwtje :-D

Hieperdepiep Hoeraaaa!!!

Afgelopen zaterdag vierden we de 4de verjaardag van mijn CI en hoe?!
We zijn achter de nieuwe spoel geweest :-p

De CI mocht wel eens in de bloemetjes gezet worden!

(voor diegene die het niet meer weten: http://ci-laurien.blogspot.be/2016/01/35-jaar-laterde-eerste-uiterlijke.html).
Ben blij dus dat ik toch beroep kon doen op het feit dat ik geen zo'n kit kreeg en uit de boot viel voor het jaarlijks bedrag dat werd terugbetaald voor mankementen.


Nu....nog spannend nieuws in het vooruitzicht!
Voor 1 keer zijn de rollen omgekeerd, i.p.v. kleine zus (Laurien) die in de voetstappen treedt van grote zus (Liesbeth), is het nu grote zus die in de voetstappen treedt van kleine zus.
Zo fier op Liesbeth want ze heeft stappen ondernomen voor een CI!!!

Ze is net zoals mij slechthorend geboren, maar vroeg doof geworden (op lagere schoolleeftijd). Net zoals mij droeg ze altijd haar hoorapparaten. Maar rond haar middelbaar droeg ze geen hoorapparaat meer aan haar linkerkant door ongemakken van het oorstukje.

Dus ze heeft lang getwijfeld welke kant ze zouden opereren. Links, die al lang niet meer getraind is...of rechts en alles verliezen indien het zou mislopen (ze kunnen al veel de dokters, maar toch!).
Na wat onderzoeken hebben de artsen gezegd dat de linkerkant ook goed zou gaan.
Dus ze gaat voor links!

Ze wordt trouwens geopereerd in Sint Augustinus te Wilrijk door Dr.Zarowski Andrzej  (ja hallo, wat een naam....)

De operatie zal voor in september zijn, ik tel al de dagen af...en ik herbeleef alles opnieuw...maar ik zo blij dat ik deze keer mijn zus kan bijstaan in deze reis als gids, terwijl ze voor mij al heel mijn leven een gids is :-) 


 

Ik ben trots op je grote zus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten