maandag 4 april 2016

Kabel en spoel! :-D

Ik heb dan toch gelijk gekregen en krijg een nieuwe kabel en spoel xD
Den aanhouder wint zoals men zegt, maar zo lang heb ik niet moeten zeuren :-p Ze snapten wel dat het eigenlijk onrechtvaardig is dat ik juist geen beroep meer kan doen op die maatregel van RIZIV en dat ik zelfs geen extra spoelen en kabeltjes had gekregen.


Ik heb dus eerst een tweedehandsspoel en kabel gekregen, maar ik had problemen met deze aan te sluiten (kreeg geen contact).
En om te gaan trekken en foefelen aan de kabel zelf en versteken met m'n eigen oude spoel, dat zag ik weer niet zitten...zie dat het volledige rubber er af is? Dan sta ik daar proper :-)

De tweedehandsspoel en kabel is in afwachting van het onderzoeksresultaat van mijn oude spoel, gaat het effectief om een melting coil (zeker en vast wel :'D) dan krijg ik een nieuwe spoel en kabel :-)

Dus dan maar gemaild naar fitting en de situatie uitgelegd dat ik geen contact kan maken met de spoel. Ofwel moet ik hem hoger plaatsen op mijn inwendige magneet en hoor ik alles krakerig. Ofwel hoor ik helemaal niets :-)

Vorige week naar de fitting kunnen gaan, blijkbaar was gewoon eens aansluiten op de computer al goed en werkte het.
Moet nu wel erbij zeggen dat ik toch "krakerig" geluid ondervind en dat ik merk dat het toch niet altijd zo goed meer blijft contact hebben met de binnenkant.

Laten we maar hopen dat ik snel de nieuwe spoel krijg ;-)


Verder ook al eens gaan informeren voor de nieuwe CI...Want volgend jaar juni, ben ik al 5 jaar verder en heb ik recht op een nieuwe processor.
Op dit moment konden ze mij nog niets nieuws vertellen...vaak zijn er veel nieuwe dingen ontwikkeld, maar wordt het soms tegengehouden door allerlei regels enzovoort voordat het op de markt gebracht wordt.
We zullen dus zien!

Sowieso mag je wachten tot de nieuwe processor uitkomt, je kan dus ook na je 5 jaar recht hebben op de nieuwe processor.

Denk dat ik liever dit opteer dan....als het geen eeuwigheid duurt :-p

Toedels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten