dinsdag 27 juni 2017

Semi-decenium :-D

Hoera!!

Mijn inwendig gedeelte is 5 jaar oud :-D 

Wat wordt hij toch snel oud😍




Vorige week donderdag ben ik alvast naar Dr. Forton geweest om mijn uitwendig gedeelte te laten vernieuwen.
De aanvraag is dus bezig😊


We praatten ook wat over de Kanso, waar ik persoonlijk geen echte liefhebber van ben, het is mij een groot en onhandig ding, je hebt maar 1 microfoon (vergeleken met Nucleus 5 en 6 die er 2 hebben) en het is enkel met knoopcellen.
Oké, ze zijn wel bezig om accu's te maken, maar dit zou nog een tijdje duren....

En het zou toch niet werken bij mij, want m'n bereik met de CI is te groot afgesteld voor die knoopcelbatterijen te doen functioneren.

Waar ben ik vooral naar benieuwd bij de Nucleus 6:
- De minimic
- De bluethootverbindingen
- Mijn 4 nieuwe vriendjes die me doorheen de dag helpen, ze heten A C C en U😆
- De zogenaamde verbetering van kwaliteit bij het horen
- Het programa windonderdrukking dat hoort tot het smartsound IQ (http://www.cochlear.com/wps/wcm/connect/nl/home/discover/cochlear-implants/nucleus-6-for-adults/nucleus-6-sound-processor/smartsound-iq)



Natuurlijk krijgt m'n oude CI ook nog een plekje, nl. de oplader zal nog gebruikt worden. Deze zal voornamelijk in de auto liggen voor als ik in panne val...met de CI hé😜




Geen opmerkingen:

Een reactie posten