zondag 8 september 2013

Batterij-oplossing?

Hoi!

Had weer wat drukke dagen voor de boeg, in het volgend berichtje lees je wel waarom :-p

Bij de fitting hebben ze dus gekeken of er iets zou zijn met de batterij.
Daar blijkt alles in orde te zijn en ook te kloppen dat het minder lang mee gaat door idd de wijziging van de programma's omdat we ook steeds een trapje hoger gaan.

Ondertussen hebben ze wel de programma's aangepast.
Programma 1: is het programma 2 waar ik laatst mee gestopt ben
Programma 2: spraakprogramma
Programma 3: Programma 2 maar met besparing (hoe dit zal zijn moet ik nog nagaan), waarschijnlijk geeft dit wel verlies van de kwaliteit mee.
Programma 3: is het oude programma 4 waar ik lang mee gesukkeld heb voordat ik het gewoon werd, die is ook iets meer liever voor de batterijen :-p

Maar eerlijk...ik vind het maar onnozel dat ik kwaliteit ga verliezen als ik de batterij wil sparen...dus zit ik nog altijd op programma 1 XD

Het ziet er naar uit dat ik het zal moeten accepteren en dus altijd een reservebatterij moet mee hebben.
Maar gisteren had ik bijvoorbeeld de kleine batterij aan om 8u, om 14 u (dus 6u later) is hij plat.
Daarna dan de grote batterij ingedaan en die was plat rond 22u (dus 8u later) en die was ook plat...vind het toch maar raar...want volgens de metingen zou de grote batterij 15u moeten meegaan!
Denk dat ik het vanaf vandaag zal beginnen neerschrijven hoe lang de batterijen meegaan :-)
Pas op die manier weet ik hoe het zit...

Dit is toch iets dat de CI verder moet uitpluizen...als je beter wilt horen, zijn je batterijen slechter af.
Die pacemakers hebben toch ook batterijen nodig die heel lang meegaan???

Wat betreft de batterijen met de niet-oplaadbare hoorbatterijen, is het idd raar dat het maar 30 minuten meegaat. Peter adviseerde mij om eens de batterijen te kopen uit het hoorcentrum ipv Kruidvat en deze eens te proberen. Maar volgens hem moet het ook goed kunnen werken met die van Kruidvat!
We gaan dit eens proberen en zien hoe dit gaat. Als het probleem blijft, zal hij contact opnemen met de fabrikant :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten