maandag 2 september 2013

Cochlear™ Nucleus® Aqua Accessory

Joepie!

Eindelijk wat tijd gevonden om eens te schrijven op mijn blog. (Eerlijk gezegd heb ik gewoon nood aan een pauze tussen mijn berg strijk...xD).

Een maandje geleden (met de fitting) kreeg ik van de audioloog 2 pakjes met het 
 Cochlear™ Nucleus® Aqua Accessory. Ik mocht deze gratis hebben :D
Momenteel zijn deze nog erg duur (zowel online als bij de audiologe zelf). Maar deze zouden nog goedkoper worden binnenkort.
In elk pakje zitten er trouwens 5 zulke zakjes :-)





Zo ziet het eruit aan je CI. Het bruine moet je wel wat wegdenken, dat is de kleefstrip die je eraf moet trekken :-)
Ikzelf vond het nog redelijk ingewikkeld om die spoel erin te krijgen :-p
Wat ook nog een nadeel is, is dat je dus wel geen oorstukje kan dragen als je dit gebruikt.
Het voordeel is wel dat het plastiek wel vrij soepel en dun is.
Ik heb deze ook even aangedaan....zoals je ziet, het zit niet echt comfortabel haha xD Het deed pijn aan mijn oorlel + de sluiting is vrij hard en dus ook niet soepel.
Eens de CI aanstaat hoor je ook continu het gekraak van het plastiek door het microfoontje...

Ik heb dit nog niet uitgeprobeerd in het water...moet even mijn waterangsten overwinnen met een CI aan mijn oor :'D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten