vrijdag 7 maart 2014

Het leven zoals het is als werkende mens!

Hoppa!

Eindelijk terug tijd gevonden om te schrijven! Is me dat lang geleden zeg....gelukkig wist ik nog mijn wachtwoord :'D

De reden waarom ik niet meer zoveel post: IK HEB WERK!
Al van na de herfstvakantie, maar het zijn vaak uren van 's morgens 10u tot 's avonds 20u, vaak ben ik dan boempattatemoe :-)
Ik werk nu in Spermalie, als opvoeder van dove kinderen. And I love it! Jammer genoeg is het wel met een tijdelijk contract en moet ik binnenkort weer verder zoeken :-)
Maar het is zeker leerrijk om te zien hoe dove kinderen met een CI ontwikkelen, het is helemaal iets anders dan jijzelf en ook hoe ze denken over een CI :-)


Ik zal nu even een hele resem berichtjes posten, over verschillende dingen die ondertussen zijn gebeurd!
Lijkt me wat overzichtelijker dan 1 groot bericht over van alles en nog wat! :-p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten