zondag 18 november 2012

Oorpijn?

Na alle chance, komt blijkbaar toch de miserie muizen?

Deze week hoorde ik zo'n 2 dagen mijn hart kloppen in mijn oor...niet echt een geruststellend gevoel :/ Verder had ik ook de indruk dat ik doffer begon te horen...en luider gaan lukt precies nog niet echt want dan heb ik last van zenuwpijn...
Het rare is ook dat ik al zo'n 2-3 weken op programma 3 sta en het soms nog te luid vind en last krijg van zenuwpijn? Versta me er niet meer aan...
We hebben dan maar bij Karen nog eens wat woordtesten afgenomen en blijkbaar is alles normaal want ik haal punten rond de 90-93%.
Soms voel ik ook nog wat steken in mijn oor...
Kortom: tijd voor een onderzoek bij Dr. Forton om alles te checken!

En wat betreft programma 4... zal maar langzaam aan programma 3 verhogen qua volume en dit ook doen bij programma 4, hopelijk lukt dit. Anders sta ik nu al op mijn maximum.

Het voordeel van examenopdrachten te maken: je komt heel wat leuke cartoons tegen als je op zoek gaat voor een paar op je voorblad xD



Geen opmerkingen:

Een reactie posten