donderdag 1 november 2012

Long time ago!

Ziezo! Hier ben ik terug!

Heb EINDELIJK een gaatje gevonden in m'n druk agenda van stage lopen, stage-opdrachten maken en examenopdrachten maken waarbij het kieper-die-cursus-uit-het-raam-syndroom ontstaat!
En ojah! De auto-rijlessen die ik nu ook doe met mijn pa!


De revalidatie gaat vlot, maar ik merk net zoals Marleen steeds meer op dat bij een-lettergreep woorden het moeilijk is om de juiste klinker te horen!?
Voor de rest maak ik de typische fouten: s-k-t-p of andere letterverzamelingen die erg dicht bij elkaar liggen qua klank.
Bij de volgende fitting eens vragen of er daar iets aan gedaan kan worden aan de klinkers, maar dat zal nog niet voor meteen zijn denk ik. Programma 4 is mij nog altijd te luid dus ik loop nog even rond met programma 3.


Steeds meer en meer krijgt m'n omgeving het lastig met het feit dat ik beter hoor, vooral mijn vriend :-p. Nu versta ik alles wat hij moppert als ik mij omdraai nadat ik zat te zagen tegen hem (a) xD.

De auto-rijlessen zijn nu ook veel handiger, nu kan ik mijn pa veel beter verstaan als hij weer een "preekje" geeft over voorrang van rechts en dat ik mijn snelheid moet minderen als ik in bochten kom...is dan misschien weer een nadeel voor mij dan? xD

Ik heb me vorige week een nieuw kapsel aangemeten!
Gelukkig keek de kapster niet al te raar toen ze zag dat er een stuk behoorlijk korter was dan mijn lange haren xD
Vroeger kon ik echt genieten van een wasbeurt bij de kapper, nu blijkbaar niet meer! Mijn hoofd is zo gevoelig geworden aan de kant van mijn CI dat elke aanraking niet echt meer fijn aanvoelt :-( Ook heb ik nog altijd een super-gevoelig plekje aan die kant, waarschijnlijk de plaats waar er een elektrode aan bevestigt geweest is tijdens de operatie. Hopelijk gaat dit snel voorbij.

Al bij al ben ik wel blij met m'n nieuw kapseltje :-D Het is natuurlijk heeeeeeel erg wennen, er is zo'n 30 cm afgeknipt dusja.
Wat denken jullie? Zie ik er nu ouder of jonger uit? (de meningen zijn blijkbaar verdeeld --").


Maar die gevoeligheid aan m'n hoofd is niet de enige bijwerking die nog niet over is, mijn smaak is nog altijd niet terug gevonden:-( Gelukkig heb ik hier niet zoveel hinder van, de Belgische frietjes smaken nog altijd even lekker! :-p...ik hoop toch wel dat ze ooit terugkeren xD


Geen opmerkingen:

Een reactie posten