zaterdag 13 oktober 2012

Wuk?!

Een tijdje geleden kreeg ik een uitnodiging op Facebook over een optreden van Freddy De Vadder met aanwezigheid van een VGT-tolk. (https://www.facebook.com/events/459308364090003/?ref=ts&fref=ts).
Iets dat ik moest bijwonen!!!

Vorig jaar had ik voor mijn vriend zijn verjaardag tickets besteld voor een comedy show van 4 comedians in het Kursaal van Oostende, hij vond het fantastisch!...maar ik verstond er helemaal niks van...
Nu was ik toch benieuwd waarom al die mensen toch zo lachen! xD

Vandaar dat ik echt eens wou gaan :-p

De show was in 1 woord FANTASTISCH.
De tolk heeft het geweldig goed gedaan, met een verbazingwekkende mimiek! Waar Freddy natuurlijk van genoot :-p
Zijn grapjes zijn niet allemaal mijn ding...sommigen zijn echt zo "plat" dat je het gewoon niet grappig vindt xD.
Er was ook een ringleiding voorzien in de zaal (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ringleiding), maar die vond ik niet zo denderend. Het geluid was enorm dof, waardoor je Freddy eigenlijk niet zo goed kon verstaan.
Met mijn CI kon ik hem nog redelijk goed verstaan, maar zijn moustache zat toch wat in de weg met de momenten :-p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten