dinsdag 25 juni 2013

Gelukkige verjaardag CI & 100ste berichtje op de blog! :D

Nu is het exact 1 jaar geleden dat ik de operatie onderging voor een CI.
Happy Birtday CI! :D Speciaal voor de papa een liedje van die gele mosterdmannetjes (a)
Vond dit in mijn jeugdjaren een zalige serie en dit liedje bleef me altijd bij :p


Elke morgen zal deze dag me bijblijven, want als ik 's morgens mijn nieuwe agenda opensla, zie ik weer wanneer mijn nieuw "wereld vol geluid" gestart is en kan ik 's avonds mijn agenda toeslaan en even terug genieten van de stille wereld in mijn bedje.


Een onvergetelijke dag, met een moeilijke start maar met een trip die nooit eindigt want elke dag sta ik voor verassingen met mijn CI in een wereld vol geluid :-)
Een pad vol hindernissen, maar dat ik gehaald heb met mijn oortjes!:D


En niet vergeten: de onvoorwaardelijke steun van mijn familie, vriend en studiegenootjes!

Na 1 jaar heb ik ook nog eens gekeken hoe het litteken er nu uit ziet, hieronder zie je de foto's van voor en na!
Voor:

Dit is een foto van 2 maanden na de operatie


Dit zijn de foto's na 1 jaar, het litteken is mooi genezen


 En mijn haartjes zijn weer lang :D                   



 

De 1ste verjaardag van mijn CI valt samen met heel wat gebeurtenissen nl. het 100ste berichtje op mijn blog, vanavond is er een afscheidsfeestje voor de 3de jaars van ortho en morgenavond wordt ons nijn Indy'tje geopereerd.
Donderdag krijg ik dan eindelijk de langverwachte resultaten van mijn laatste jaar...
Zo te zien, wordt het tijd voor een volgend hoofdstuk: gedaan met studeren, maar aan de slag gaan in het werkveld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten