donderdag 13 juni 2013

Symbolische agenda!

Aangezien ik heel mijn leven gewerkt heb met schoolagenda's, vervalt deze van dit jaar algauw in juni en zit ik zonder agenda!
Maar als ik een nieuwe gewone agenda koop, dan ben ik de helft van het jaar al kwijt!

Een vriendin van mij heeft een tijdje geleden zelf haar agenda gemaakt (ontwerpen en zelf foto's erin zetten) en besteld via het internet, dus dacht ik zo dat ik het ook zo kan doen en dan meteen kan starten vanaf de maand juli.

Ik heb er natuurlijk een symboliek in gevonden! 
Zo begint mijn agenda nu altijd vanaf eind juni, een belangrijk moment voor de rest van mijn leven want dan heb ik een CI gekregen en eindigt deze elk jaar weer begin juni.
Met foto's heb ik dit toch duidelijk willen maken, ik voeg ze even hier toe aan dit blogje:


PS: Karen we moeten toch eens een nieuwe foto maken :'D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten