maandag 17 juni 2013

Infodag: Opgroeien met een cochleair implantaat!

Hoi! 


Via een goeie vriend heb ik een flyer gekregen over een infodag over "Opgroeien met een cochleair implantaat".


Ik vond deze wel interessant, omdat je de CI zo eens vanuit een ander perspectief kan bekijken, misschien meer kan weten over de werking, de operatie zelf, hoe het bij kinderen verloopt (want ikzelf heb enkel mijn ervaring) en hoe de revalidatie eventueel verloopt bij kinderen.
Kortom: indien ik mijn kind een CI zou geven, ben ik al wat geïnformeerd tegen dan :-)
Maar ook als opvoeder-begeleider is dit erg interessant! : D



 De kans is groot dat ik wel zal gaan, weliswaar met nog enkele mensen van de groep op FB 'Ervaringen Cochleair Implantaat". Zo kunnen we wat feedback uitwisselen,....


Indien je ook als lezer van mijn blog zich geroepen voelt om te komen, dit is de flyer:

(De onderste gegevens nog eens duidelijk overgenomen, misschien dat het niet goed leesbaar is voor enkelen:
Organisatie: Logopedische en Audiologische Wetenschappen K.U.Leuven
Inschrijving en betaling vóór 10 September 2013: via www.kuleuven.be/exporl/symposia.htm en storting van 50 Eur (studenten met studentenkaart 15 Eur). 
Rek. nr 432-0000011-57 (KBC) met de vermelding “400/0008/41515”.
 Wegbeschrijving: zie website. De parking “De Villa” kan gebruikt worden. Volg daar de signalisatie “Onderwijs & Navorsing 1-2”.
Inlichtingen: Mevr. F. Verboven, Secr. Logopedische en Audiologische Wetenschappen, O & N 2, Herestraat 49 bus 721, 3000 Leuven, tel: + 32 (0)16 33 04 85, fax: + 32 (0) 16 33 04 86, e-mail: frieda.verboven@med.kuleuven.be)


Wil je met ons gezelschap meegaan naar die infodag, aarzel zeker niet om een mailtje te sturen naar mij (parmentier_laurien@hotmail.com) en je kan je dan zeker aansluiten bij het groepje van op FB.
 Je kan natuurlijk ook lid worden van deze groep op FB, de link hiervoor: 
https://www.facebook.com/groups/159914947412237/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten