dinsdag 26 juni 2012

The day after...

Pfoe, slecht geslapen...denk dat dit kwam doordat ik de dag ervoor al veel geslapen had.

Ontbijtje gegeten en het viel me op dat de helft van m'n smaakpapillen van de linkerkant dus niet werken...eten smaakt dus maar vrij flets xD bweikes xD
2 uur later, alles ligt er al weer uit --" Zal dus geen zo'n grote honger hebben vandaag!

Papa, Sandra en zus komen op bezoek. Zus heeft een leuke verassing mee van op haar werk! :-D een zelfgebakken cake door de kindjes van op haar werk en een heleboel tekeningen van ze. Hoe lief! :-D...De keek (zoals ze schreven in hun kaartjes :- p) zal vrees ik nog niet voor vandaag zijn :-(.
Ze helpt me even met m'n haar wat deftig te krijgen zodat ik niet meer op Bruce Lee trek :-p en vertelt over haar weekend.

Rond 12u gaan ze allemaal naar huis en krijg ik mijn middagmaal....
En wat zit er onder de deksel? VIS!!! VIS!!!!...van alles dat ze me kunnen voorschotelen, geven ze me VIS --" Daar ging mijn honger alweer. De frietjes smaken ook al zo flets. Heb dan maar 3 slokjes genomen.
Kort daarna kwam m'n lieve schat, de redder in nood! :-D Hij heeft dan maar wat van de vis gegeten....tot ik (weeral) slecht kwam. De soep kwam er alweer uit --".
Toppunt: de verpleegster komt daarna en laat me kiezen wat ik de volgende dagen wil eten :'D...wat een grappig ironisch boeltje allemaal zeg! :-p
Toch lief van et keppebolleke dat hij met bloemetjes langskomt en een kaartje van de schoonfamilie :-D

Dr. Forton springt ook nog even binnen en zegt dat alles op de foto's er goed uit ziet en dat de testen die gisteren werden afgenomen tijdens de operatie, ook allemaal positief zijn.
Morgenmiddag komt hij nog even langs en wordt het verband eraf gehaald (le moment suprême: hoeveel haar is eraf :-p) en worden de verdere afspraken opgemaakt + de thuisverpleging geregeld.

En nu....ventje op de psvita en ik die hier m'n blog volkrabbel en me ergert aan zijn teengewringel!!! XD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten