woensdag 27 juni 2012

Oost west, Thuis best!

Na een heel pijnlijke nacht...maar die waarschijnlijk te danken is aan mezelf :-p ben ik nu eindelijk thuis.
Wou deze nacht wat op mijn oor slapen die net geopereerd is, dit ging nog aardig tot 1u. Toen ben ik wakker geworden door de hevige steken in mijn hoofd. Uiteindelijk heb ik om pijnstillers gevraagd en ging het alweer beter en kon ik verder slapen.

In de morgen heb ik dan nog bezoek gekregen van Louise en mama.
Bedankt voor jullie kaartje en cadeautje :-D 

Men nieuwe olifantensloefkes van mama :D

Kort daarna mocht men "bedrading" eraf, ooooh wat een opluchting! Dat is echt een vervelend iets die infusen! Overal moet je dat meesleuren en als je een ander topje wilt aandoen, is het een heus gefoefel!

Wanneer men papa dan toekwam gingen we naar de dokter.
Alles is goed gegaan van de operatie en het verband mocht eraf...zalig gevoel was dat :-p alle druk was al grotendeels weggevallen want het verband zat nog redelijk strak eigenlijk.
Tot dat hij dat kompres afhaalde....kon wel alles bij elkaar tieren :'D.
Het is eigenlijk echt een heel raar gevoel, een groot deel van m'n hoofd is wat gevoelloos, maar bepaalde delen zijn dan juist supergevoelig als je eraan komt.
Verder heb ik vooral last van een stijve hals, als ik me naar links wil draaien, moet ik me dus wel volledig mee draaien en niet enkel mijn hoofd want dat lukt precies niet :-p
Nu zit er een plakker rondom de wonde en zit mijn oor nu vrij.
Tis nogal een grote plakker hé als je het zo ziet :'D
De rode vlekjes op mijn hals zijn blijkbaar wat restantjes van tijdens de operatie (plakkers, draden,..
Wat het haar betreft...dat is dus wel gemillimeterd rondom het hoofd xD Al ne chance dat het nu de mode is dat er een stuk kort haar is bij iemand met lang haar....toch hoop ik dat het snel terug groeit! 
Momenteel doe ik dus een haarband aan, zodat het wat bedekt is en eens dat ik mijn haar gewassen krijg, doe ik er een schuine vlecht in. Dan valt het allemaal niet zo op.

Daarna hebben wat afspraken gemaakt. Thuisverpleging komt elke dag om de wonde te verzorgen en om te kijken of het niet geïnfecteerd raakt. Op 6 juli mogen de draadjes eruit en op 26 juli is het de grote dag! De fitting
(= het inwendig gedeelte wordt aangesloten met het uitwendig gedeelte) !!!
Verder heb ik gevraagd of ik en m'n vriend op reis kunnen gaan en dit mag! Joepieee!!! Snel eens gaan neuzen tussen de last minutes dus :-p

Na de consultatie heb ik dan maar rap m'n biezen gepakt en hop naar huis! 
Thuis nog lekker boterhammetjes gegeten, alez wat je lekker kan noemen....kaas en mayonaise smaken precies naar boter en spek smaakt (gelukkig) wel zoutig :-p.


Eventjes een duidelijk beeld van de smaakpapillen
Volgens die tekening zou ik al zeker niets proeven met de linkerkant, dus de smaken daar zijn volledig afwezig... Zoet proef ik amper, kan ik verklaren uit het feit dat het zoet gedeelte maar vrij klein is en zuur en bitter zou ik dan wel heel goed proeven....verklaart waarom ik dus kippenvel kreeg bij het eten van perzikyoghurt....bweikes xD


Maar eigenlijk...met al die ditjes en datjes, ben ik toch blij dat ik terug thuis ben bij den papa in de zetel, voor de TV....met ne dooske pijnstillers naast me :'D Olé!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten