vrijdag 29 juni 2012

Genezing

Hoipiepeloi!

De thuisverpleging is nu al zo'n 2 keer binnen gesprongen om de wonde te verzorgen.
Volgens hen ziet het er heel goed uit en geneest het ook mooi.

Ik ga geen foto'tje zetten van de wonde uit respect voor de mensen met een gevoelige maag :-p al vind ik zelf wel dat het er nog vrij fascinerend eruit ziet XD. Het ziet er wel proper uit!
Degenen die het graag toch willen zien, neem dan gerust contact op en ik mail het dan wel even door ;-).
Een beschrijving: het ziet eruit als een S waarbij de onderste krul net naast mijn oorschelp is, ongeveer 22 hechtingen en heel wat stekker haar :-p.
Dat stekker haar voelt toch wel heel raar aan als je altijd lang haar hebt gehad! Er is toch wel redelijk wat af :-(, maar hopelijk groeit het snel terug! Bij mannen is dit toch het geval als je met een tondeuse eens hun kapsel aanpakt xD
De pijn valt al bij al goed mee...de druk die ik voelde op mijn hoofd is al wat afgenomen. Nu heb ik vooral last van steken in mijn oor en aan de hechtingen zelf, maar dat valt nog redelijk mee...het is niet zo dat het constant zo is. Alleen niezen doet wel pijn...dan heb ik altijd het gevoel dat mijn hoofd gaat ontploffen xD
Het smaakverlies wordt ik stilletjes aan al wat gewoon...maar alles smaakt precies naar boter --"
Deze nacht kon ik ook al wat beter slapen...maar weer in de zetel. Het lukt namelijk echt niet in m'n eigen bed omdat ik altijd de neiging heb van op mijn linkeroor te liggen en dat val wel mee, maar eens dat ik wakker ben heb ik enorm veel last van de druk. Op de zetel ben ik ergens verplicht van op mijn rechteroor te slapen omdat ik anders met m'n neus wijs naar de rugleuning xD

Vanmiddag ga ik eens proberen om mijn haar te wassen met hulp van den papa. Ik wil echt niet buiten komen met zo'n kapsel xD en morgen moet ik naar de arbeidsgeneesheer voor mijn vakantiejob waar ik maandag mee start...dan moet m'n haar er toch wat deftig uit zien :-p

Lieve groetjes aan iedereen x

2 opmerkingen:

  1. Is het niet met lijm dichtgedaan. 22 hechtingen is veel. Mijn zoon gewoon met lijm dichtgedaan meer niet. zo is mooi geneest, nu zie ik geen litteken meer achter oren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, van mij is het met hechtingen. Misschien speelt de leeftijd mee van uw zoontje?

      Verwijderen