zondag 24 juni 2012

Laatste dag...

Hey iedereen

Pfoe...wat een rare dag vandaag, vooral emotioneel...
Krijg stilletjes aan het besef dat het morgen zover is terwijl ik in januari het liefst zo snel mogelijk zou willen ondergaan. Nu zou ik gewoon de tijd willen rekken en genieten van de laatste geluiden dat ik nog 'natuurlijk' ga horen met mijn linkeroortje...
Waarschijnlijk verklaren jullie me nu echt gestoord :'D.
Maar ergens ervaar ik het toch wel als een verlies...die oor was niet altijd slecht en had ook een bijdrage tot wat ik allemaal heb ervaren in m'n leven...

Vraag me af of de elektrode die mijn eigen oor gaat vervangen, echt een volwaardige vervanger gaat zijn en men wereld gaat verrijken met nieuwe ervaringen en of ik nu tot het einde van mijn daagjes "rust" ervaar in het communiceren, in het horen van dingen en deze ook herkennen....
Hopelijk heb ik de juiste beslissing gemaakt :-), maar dat zal ik ook maar weer over een paar weken weten....zenuwslopend zeg --"
Waarom ben ook weeral zo'n piekeraar, heb dit zeker mee van pa...moet hem hiervoor nog bedanken :-p

Zal dus een slapeloze nacht worden vrees ik....al ne chance dat ik mijn slaap morgen zeker kan inhalen xD
Nu even wat van mijn lievelingsliedjes (heel veel dus :'D) gaan beluisteren om even wat tot rust te komen :-)

Alvast heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes dat ik heb gekregen, het doet me veel dat jullie aan me denken en me steunen door deze periode ! <3






Geen opmerkingen:

Een reactie posten