donderdag 21 juni 2012

Muzieklijst!

Op Facebook heb ik eens gevraagd aan mijn vrienden of ze eens willen helpen met een muzieklijst op te stellen zodat ik deze eens op mijn Ipod nano kan zetten zodat het me kan helpen bij het "herontdekken" van muziek.
Ik heb dat eigenlijk gedaan omdat ik zelf redelijk veel muziek heb thuis en daar niet uit kan kiezen :-p.
Tot nu toe zijn de volgende liedjes vermeld:
  • Richard Marx - Right Here Waiting
  • Kate Winslet - What If
  • Deep Purple - Sweet Child In Tim
  • Ciara & T.I. - If I Can Hit
  • Tina Turner/ CCR - Proud Mary
  • The Knack - My sharona
  • Moussier Tombola - Logobitombo
  • Oasis - Wonderwall 
  • 3 Doors Down - Kryptonite
  • The Cranberries - Zombie 
  • Hoods - Night Rider
  • Eluveitie -  A Rose For Espona
  • 1st Lady - Missing You
  • Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
  • Beyonce - Halo
  • Christina Aguilera - Can't Hold Us Down
  • Damien Rice - 9 Crimes
  • OODS (Night Rider)
  • Gusttavo Lima - Balada
  • Birdy - People Help The people
  • Nelly Ft. Kelly - Dillema
  • Nelly Ft. Tim McGraw - Over Over Again
  • Ariana Grande - Put Your Hearts Up
  • Ariana Grande Ft. Iyaz - You're My Only Shawty
  • Destiny's Child - Say My Name
  • Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Chance My Love For You
  • Whitney Houston - I wanne dance with somebody
  • Evanescence - My immortal 
  • Miss Fatty - Million Stylez
  • Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing
  • Jan Wayne - Because the Night
  • Robin S- Show me love
  • Puf Daddy -I'll Be Missng You
Kan dus wel hieruit besluiten dat de meeste mensen toch wel nog kiezen voor de oude liedjes van de jaren '90....I <3 it ! :-D
Als jullie nog suggesties hebben, mogen jullie het gerust laten weten! :-D




Geen opmerkingen:

Een reactie posten