donderdag 25 april 2013

De resultaten van de NVA woordenlijst

Zoals beloofd vind je hieronder de resultaten terug van de NVA-woordenlijst die Karen heeft afgenomen op 3 april.
De uitleg van de NVA-woordenlijst vind je terug op deze pagina http://ci-laurien.blogspot.be/2012/09/wacht-eensde-hoeveelste-is-het-al.html.
De resultaten van voor vandaag dateren van 4/09/2013 en waren als volgt: "De resultaten waren super! Bij de 1ste reeks van 2 lettergrepen had ik 69% juist; bij de 2de reeks was dit al 79% en bij de 3de reeks met 1 lettergreep had ik al 90%! (dit laatste is ook veel moeilijker!).
Besluit: ik zit bij de toppers van revalidatie met een CI XD"

De resultaten hieronder zijn van 3/04/2013, dus bijna 7 maanden verder (hopelijk kunnen jullie het wat lezen)
Je ziet ook heel goed de 'normale' foutjes, zoals "fout" in kolom 17 waar ik "saus" van maak, "lof" in kolom 30 waar ik "los" van maak, Ook bij kolom 29 met "buit" maak ik er "buis" van.hier zie je duidelijk die f-t-s verwarring omdat ze zich op dezelfde frequentie bevinden


Besluit: wat een verbetering zeg :D maar ook heel erg goed begonnen want na ongeveer 1 maand haalde ik al een gemiddelde van 79,3% xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten