vrijdag 5 april 2013

Een liedje voor m'n liefje ♥

Zo'n jaar geleden ben ik in de klas dit liedje tegengekomen, dit werd afgespeeld na een voorstelling van een project (ik geloof dat het rondom NAH was).
De desbetreffende zanger stond op het punt om te trouwen met zijn verloofde, maar zij kreeg plots een NAH (ik weet niet of het door een beroerte, ongeval,...gebeurt is).
Ik verstond toen de woorden niet, maar het liedje (melodie, stemklank) gaf me wel een vrij emotioneel gevoel, de rest van de klas trouwens ook...maar uiteindelijk ben ik dat liedje uit het oog verloren.

Nu heb ik vorige week dit liedje weer te horen gekregen (ook weer op school...nee ik zit niet op star academy xd) en heb ik toch eens gevraagd aan een goeie vriend en klasgenoot hoe dit liedje nu noemde want nu verstond ik de boodschap al wat beter en wou ik het nog wat beter beluisteren.
Nu hoor ik al bijna elke dag het liedje en denk ik altijd aan m'n liefje, want wat er in de tekst staat...deed hij voor mij elke dag de voorbije 2 jaar en 4 maanden. Ook hij verdient eens een bloempje voor alles wat hij heeft doorgemaakt met mij.


Dit was getrokken op een reisje naar Duitsland, een weekje na de 1ste fitting

Vandaar dat ik het liedje toch eens opdraag aan hem en jullie ook even wil doen nadenken over jullie partner, kind,...de dichtstbijzijnde mensen die elke stap samen zetten met jou en hen daar dankbaar voor zijn want eerlijk gezegd...wanneer alles goed gaat, ga je meer daarop letten en vergeet je soms die mensen eens te bedanken en blijf je wat zitten op je roze wolk :-)

Voor wie de tekst wil weten, ik heb het erbij gezet:
Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name
You'll see


How every single promise I'll keep
'Cause what kind of guy would I be
If I was to leave
When you need me most?


What are words
If you really don't mean them when you say them?
What are words
If they're only for good times, then they don't?


When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, they never go away
They live on, even when we're gone


And I know an angel was sent
Just for me and I know I'm meant
To be where I am
And I'm gonna be


Standing right beside her tonight
And I'm gonna be by your side
I would never leave
When she needs me most


What are words
If you really don't mean them when you say them?
What are words
If they're only for good times, then they don't?


When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, they never go away
They live on, even when we're gone


Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
And I'm gonna be here
Forever more


Every single promise I keep
'Cause what kind of guy would I be
If I was to leave
When you need me most?


I'm forever keeping my angel close

Geen opmerkingen:

Een reactie posten