donderdag 25 april 2013

Een zomer met Ipod!!

YES!!! De zon begint er EINDELIJK door te komen :-D 
Gelukkig zijn we nu begonnen aan ons bachelorproef, dus bepalen we zo een beetje zelf onze uurtjes en kunnen we zalig lekker zonnen op de uitgestrekte domeinen van KATHO.

Steeds meer begin ik ook te beseffen dat ik inderdaad over 2 maandjes afstudeer als opvoeder-begeleider, na 3 jaar harde labeur, maar voor iets dat ik echt wou doen! 

De zomer wordt alvast ingezet met een vakantiejob op mijn vorige stageplaats! :D

Een nadeel van een CI heb ik nu toch ondervonden de voorbije 2 dagen in het zonnetje....ik stop maar niet van luistervinken!!!! xD Elke keer als ik wil slapen in het zonnetje, krijg ik de neiging om af te luisteren wat er rondom mij gezegd wordt, en dat zijn veel dingen want het zit vol met studenten die ook een zonnestraaltje willen meepikken xD Dus zal dus voor altijd met een ipod mogen zonnebaden zodat ik nooooooooit meer afgeleid word :p




2 opmerkingen:

  1. Nogg heel ff doorbijten en dan heb je je diploma!! En kan je uitgebreid en ongestoord genieten van alle zonnestralen (en een heerlijke baan) :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Japjap! Eindelijk :p
      Nou, momenteel is het vakantiejob, maar dat vind ik ook super! :-p

      Verwijderen