zondag 1 juli 2012

Enkele dagen later...

Hoipiepeloi!
Morgen is het al een weekje geleden dat ik geopereerd ben!

Sinds zo'n 2 dagen is de druk op mijn hoofd al heel wat afgenomen, maar begint de wonde wel wat te pieken en soms te jeuken. Het geneest wel mooi en het haar groeit in micrometers terug :-p.
Vandaag is het de eerste dag dat ik geen pijnstiller heb genomen en gisteren heb ik er ook maar 1 genomen in de late namiddag, dus het valt al heel goed mee.
Ik kan ook al veel beter slapen in m'n eigen bed! Ben gestopt met slapen in de zetel toen ik merkte dat ik vol met muggenbeten stond --" :-p

Het wassen van het haar ging ook nog redelijk vlot, het was wel nodig! Het is beter van je haar in een staart te doen bij de operatie, dan is het nog proper achteraf ook. Doe het daarna in een knotje tot je het zou willen wassen. Kam best wel eerst wat je haar vooraleer je het wast (best enkel de staart zo, dan trekt het niet zo aan de wonde).
Bij het wassen, gebruik dan eerst shampoo en daarna crème om alle andere knopen uit te kammen. Dan valt het allemaal wel goed mee. 
Morgen gaat m'n papa nog eens helpen met m'n haar te wassen, tis dan zonder crème want ik gebruik dat niet zo graag xD.

Gisteren was het arbeidsgeneeskundige onderzoek voor m'n vakantiejob bij het Sociaal huis (animatrice in de bejaardenzorg), alles was gelukkig in orde! ;-)
Morgen mag ik beginnen! :-D
Moest wel even een lachje inhouden toen de dokter vroeg wanneer ik geopereerd werd en of ik al beter hoorde xD
Blijkbaar maken heel wat mensen de fout met "de dokter opereert en tis direct in orde :-D"...wast maar waar :'D. Precies of je eventjes gewoon een schroefke moet aandraaien (bij mij zijn dit er dan wel een heleboel :-p) om et op te lossen :-p

Ik ga geen foto'tje zetten van hoe de wonde er nu uit ziet, m'n nieuw lief dwergkonijntje Indy (gekregen van m'n lieve schat), is al heel wat schattiger en hariger of die wonde :-p.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten