zaterdag 13 oktober 2012

14de revalidatie!

Opzij, opzij, opzij,
maak plaats, maak plaats, maak plaats,
wij hebben ongelofelijke haast.
Opzij, opzij, opzij,
want wij zijn haast te laat,
wij hebben maar een paar minuten tijd.

Dit past perfect bij de revalidatie van donderdag!
Karen drijft nu het tempo enorm op!!! xD

We hebben donderdag verschillende oefeningen gedaan:
  • 2 lettergreep-woorden die gesplits zijn dat ik dan moest herhalen zoals voet-bal
  • 3 woorden waarvan 1 woord anders is en dat ik die moet herhalen 
  • 3 kleuren waarvan ik de volgorde moest zeggen of waarvan ik 1 woord die anders is moest herhalen...daar heb ik toch nog wat problemen met mijn geheugen xD
En weer heb ik een heleboel woordjes bijgeleerd...welke woorden hebben die hollandertjes toch :-o

Als afsluitertje aan een recordtempo woordjes herhalen...toch gene poespas zunne...kon rapper "wat zeg je" herhalen dan het woord xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten