vrijdag 5 oktober 2012

Jaja, tjoeptjes ehj...(13de revalidatie)

Hoi Hoi!
Alweer een schoolweek voorbij en DRUK dat het was!
Woensdagavond rap een paar dingetjes verhuist naar m'n vriendje voor de komende stage (ik verblijf dan bij hem omdat het dichter is) en donderdag nog eens revalidatie gehad na 3 revalidatie-loze weken!

Ik luister nu wat vaker naar de radio, maar wel altijd met oortjes, ik vind dit altijd beter om iets te verstaan eigenlijk...
Ik ben nu toch wel verschoten wat er allemaal gezegd wordt tussen de liedjes in...ik dacht dat dit gewoon ging over koetjes en kalfjes: verkeer, het weer,... niet over welke mannen de "grootste" hebben....
Bedenk ik mij dan dat ik al jarenlang luister naar Heartbeats omdat ze dan goeie klassiekertjes draaien...terwijl er daar juist zoveel zulke dingen worden gezegd :'D.

Normaal had ik vorige week nog revalidatie...maar ik was die helemaal vergeten :-/
M'n pa was aan het bellen naar Karen voor iets van het VAPH en ineens schoot me binnen dat ik revalidatie had bij Marleen die dag...'t was al 16u15 terwijl ik daar moest zijn om 15u...
 
Nuja, Karen was natuurlijk weer benieuwd hoe alles ging :-p
We zijn nu bij het "befaamde" rode boek gekomen: revalidatie-oefeningen aan een heel hoog niveau.
Nu vind ik het zelf ook meer een uitdaging worden...het is moeilijker en ik vind het eerlijk gezegd nu meer "revalidatie" of daarvoor xD
Het zijn nu een-lettergreep woorden die soms beginnen met 2 middelklinkers bv. het woordje "tjoeptje"...ja dat is een woord xD
Ik verstond dat woord totaal niet en dacht dat er zoetje, snoepje, toetje,...werd gezegd.
Zelfs niet wanneer Karen het blad wegnam van haar mond, kon ik het nog niet verstaan :'D
Tot ze de volgende zin zei: "Geef eens da tjoeptje voor dat in dat dingetje te steken"...wat een marginaal woord! xD

Ik heb nu ook een kleiner oorhaakje gekregen! Ik ga hem straks eens uitproberen! Hopelijk moet ik dan nooit meer "vangen" achter mijn CI --".

Volgende week heb ik een afspraak voor een nieuwe fitting. Peter had mij vrij spel gegeven, ik moest dus zelf kiezen wanneer ik opnieuw ging komen.
Nu merk ik echter dat ik steeds minder hoor, minder goed/duidelijk hoor...Tijd voor een fitting: het mag wat luider :-D

Ohja! Iemand de reportage gezien op Koppen deze week?!
Voor de mensen die het gemist hebben, je kunt het op deze link terug vinden:
www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/programmas/koppen/2.24505/1.1445385
Het bevat wel enkele "interessante" uitspraken!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten