zaterdag 13 oktober 2012

6de fitting!

Afgelopen donderdag was het tijd voor een nieuwe fitting...het was nodig!
Alles klonk de laatste 2 weken vrij stil, dus men hersenen en gehoorzenuw hadden zich aangepast.
Nu heb ik weer een nieuw programma:
  • 1ste progamma: hetzelfde of programma 3 van vorige keer maar 1 trapje luider
  • 2de programma: 3 trapjes luider of programma 1
  • 3de programma: 3 trapjes luider of programma 2
  • 4de programma: 3 trapjes luider of programma 3
Wanneer ik aan programma 4 kom, dan sta ik ongeveer op het maximum met de CI en wordt het tijd om de andere programma's in te stellen zoals muziek,...

Ik heb ondertussen ook eens gezegd tegen Peter dat hij en Dr. Forton gerust eens mogen googelen naar mijn dagboek, dat het misschien wel leuk kan zijn dat hij en Dr. Forton eens kunnen lezen hoe ik alles heb meegemaakt de voorbije maanden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten