maandag 13 augustus 2012

Fitting 2: Programma 2

Na een dag of twee werd ik programma 1 gewoon. Het klonk niet meer zo luid...al kon ik wel die sportvliegtuigjes die elke keer over de tuin vliegen na een tijdje toch bombarderen xD

Sinds vandaag staat het op programma 2...weer een hels kabaal xD Alles is weeral zo luid, maar het gebeurt echt altijd in kleine stapjes, maar het is toch een enorm merkbaar verschil.
Zo hoorde ik vandaag wanneer ik over Indy haar oortjes wreef dat "klik/plop" geluidje door dat kraakbeen, dat "squeez' geluidje van een waterpistool waarmee m'n vriend zat te spelen (daarna kreeg ik wel de volle lading --").
Wel aangename ervaringen, maar gebabbel is toch nog "luid" voor mij vandaag.

Nu heb ik juist weer wat geoefend met mijn papa met wat woordjes dat ik heb gekregen van Karen....vandaag merkte ik echt dat het heel goed ging. Kon alles goed verstaan, zelfs de cijfers had ik allemaal juist! Terwijl dat toch het moeilijkste was voor mij. Toch eventjes wat traantjes gelaten uit "opluchting" dat er toch een verbetering merkbaar is.
Wegens een gebrek aan oefeningen (hint voor Karen...We hebben meer blaadjes nodig :-p), hebben we maar de titels van de verschillende strips van Jommeke of Suske en Wiske afgelopen...Dat ging ook nog redelijk.
Kortom: Geduld loont xD
En nu hoor ik ook het verschil! xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten