dinsdag 28 augustus 2012

Te luid...of dan juist te stil? :p

Een dagje na de laatste fitting bleek dat het wat te luid staat voor mij...
Ik vroeg me al af hoe ik te weten zou komen wat de grens is voor mij xD
Ik krijg namelijk steken op mijn gehoorzenuw, wanneer er veel geluid is, kan dit echt wel pijnlijk worden.

Uit schrik (om mijn gehoorzenuw te beschadigen) heb ik dan maar m'n CI uit gelaten sinds zaterdag en gebruik ik weer men hoorapparaat...is toch wennen hoor dat het zo stil is :/ ik kijk nu elke keer of de hoorapparaat wel werkt --"
Gelukkig heb ik nu woensdag al een afspraak en kan ik dan weer genieten van de luide wereld...ja ja de luide wereld XD

Om eens te antwoorden op een vraag van een vriend: Hoor je nog iets aan de oor waar je geïmplanteerd bent met een hoorapparaat?
Het antwoord is: (trommelgeroffel) Ja!
Ik hoor wel degelijk nog iets, maar het is allemaal natuurlijk heel stil...ik hoor me echter wel typen, bassen van muziek en het gefluit van men hoorapparaat.
Het is alsof er een stop op je oor zit en dat je nog een heel klein beetje kan horen.
Er is dus wel degelijk beschadiging aan het slakkenhuis, maar toch nog niet alles.
...
maar weet je wat...Geef me toch maar die CI xD

Vandaag had ik ook revalidatie...maar aangezien ik mijn CI niet aan heb...werd het dus een babbel-uurtje met Karen en werd er ook eens gekeken voor een uurrooster wanneer mijn school terug begint...maar daar zijn we niet echt ver geraakt :'D Ik heb nog altijd geen lessenrooster!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten