maandag 2 juli 2012

1ste werkdag

Viola, m'n eerste werkdag zit erop!
In het begin was ik wat twijfelachtig: zou ik niet te moe worden, pijn krijgen,...
Al bij al viel het nog goed mee!
Gelukkig mag ik toch werken!
Het verzet mijn gedachten wat en ik heb dan niet veel pijn (je let er minder op als je bezig bent...).
Ik heb dan ook weer iets te doen zodat ik niet teveel denk aan de dag van de fitting :-p
Zo heb ik dat ook opgelost met de operatie: eerst wat examens om op te focussen zodat ik niet aan de operatie zelf denk xD

Thuisgekomen van het werk, heb ik een heel tof kaartje gekregen! :-D
Alle docenten van mijn richting Orthopedagogie hebben hun naam gezet op een beterschapskaartje!
Het geeft wel een leuk gevoel dat ook mijn docenten eraan denken dat ik een wat zware periode zit (al valt dit echt wel heel goed mee :-)). Dat ze me ook steunen doorheen deze periode :-).
Hopelijk hou ik een positief gevoel over na mijn "CI-hoofdstuk" in mijn leven en kijk ik er met veel plezier naar terug en vooral vol met nieuwe "horende" ervaringen :-)
Nu ga ik ze even bedanken in een mailtje en geef ik ook een link mee van mijn blog, zo zijn ze ook wat op de hoogte van hoe alles verloopt :-p

Vandaag heb ik voor de 2de keer mijn haar gewassen, dankzij de hulp van papalief! :-p
Het is toch niet zo comfortabel om met je hoofd zijlings op de badrand te gaan liggen.... :'D
Ik ga blij zijn als het vrijdag is, eindelijk die draadjes eruit zijn en terug kan genieten van een normale wasbeurt en niet meer moet prutsen aan een plakker dat nooit blijft plakken...:'D

Slaapwel iedereen! :-D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten