dinsdag 10 juli 2012

Tussenin

Hoipiepeloi :-D
Om me wat bezig te houden en niet knettergek te maken voor de 1ste fitting (niet dat ik al gek genoeg ben :-p), heb ik mijn werk en Indy om op te concentreren.

Het werk valt nog goed mee na een CI-operatie, ik heb gelukkig nergens last van...buiten het feit dat ik regelmatig moet vragen of iemand iets wil herhalen :'D.
Het enige nadeel, buiten het minder horen, zijn die korstjes! Wanneer ik me begin te vervelen, begin ik eraan te pulken...niet zo goed dus :'D

Om m'n korte haartjes te verbergen, doe ik een schuine visgraatvlecht in men haar.
Zo ziet een visgraatvlecht eruit
Wil je dit ook kunnen? http://www.hln.be/hln/nl/40/Style/article/detail/1462172/2012/06/29/De-hippe-visgraatvlecht-van-Blake-Lively-Die-maak-je-zo.dhtml, hier staat het gemakkelijk uitgelegd :-D

Wat ook nog moeilijk gaat, is een bril dragen...dat duwt toch wel redelijk wat op de wonde. Vandaar dat ik nu meestal lenzen draag en als ik dan toch een bril draag thuis, zorg ik ervoor dat het montuur op mijn oor ligt i.p.v. achter mijn oor op de wonde.

En aan Indy heb ik de handen vol :-p Een konijn zindelijk maken is toch niet zo simpel :'D. Zeker niet als het zo'n lieverdje is die constant zijn baasjes aflebbert :'D.
Toch ben ik wel blij dat ik me nu kan bezighouden met haar!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten