donderdag 26 juli 2012

Men CI-gadgets xD

Bij aanschaf van een CI, hoort natuurlijk ook een hele reeks CI-gadgets bij :'D
Hieronder vind je foto's terug van wat er allemaal gegeven wordt:
Informatieboekjes + bewijs dat ik nu een bionische vrouw ben xD
De grote tas
Met eigenares vermeld :-p
De inhoud van de tas


De belangrijkste dingen
De lege plaats is normaal de magneet,
bij mij was deze nog niet sterk genoeg. We hebben
dus een sterker eentje besteld.













Bewaardoosje voor de processor


 
Mijn processor zelf

Zo ziet het eruit als ik hem aanheb



























De afstandsbediening

De standaard batterijhouder die hervulbaar is

De batterijhouder

De zendspoel

De processor

Het kabeltje dat de zendspoel en processor met elkaar verbind

Een James-Bond gadget xD Een stylo met een batterij-opener xD

Een reinigingsproduct

De oplader voor de afstandsbediening

De batterijoplader




















Beschermhoes voor de afstandsbediening

De grote herlaadbare batterij

Kleine herlaadbare batterij
Isolatiekabeltje

Nog een kabeltje....

Oortjes

Elleboogjes

Beschermsticker voor de knoppen op de processor

Nog een kabeltje voor processor en zendspoel

Enkele covers



GSM-kabeltje

Nog een kabeltje...;

Nog iets 'speciaals' dat ik eens moet opzoeken waarvoor het dient xD

Een kuisset



Nou, een ferme boterham dus :'D

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten