woensdag 25 juli 2012

Voor de fitting

Pfff! 
Hier zit ik dan in de auto, op weg naar het Heilig Hart te Roeselare voor m'n 1ste fitting.
Eerlijk gezegd: ik ben wat bang xD
Bang voor een teleurstelling...ookal weet ik dat ik niet teveel moet verwachten, ergens hoop je toch op het beste :'D
M'n maag heeft al zijn kuren en alles wat er daarbij hoort :'D Vanavond wordt dat dus hollen naar de WC --"
Om de tijd te doden in de auto, ben ik de ellenlange vragenlijst van mijn papa aan het lezen allerlei rampscenario's aan het bedenken. Mijn papa kan er niet bij zijn omdat hij op familiebezoek is in Engeland. Maar ik kan jullie wel vertellen als ik afkom met die vragenlijst bij die persoon die de fittingen doet, dat dit een goede voorbereiding is op het moment dat mijn pa wel mee komt :'D 3 pagina's aan vragen, is ook wel niet niks :'D.
Mijn mama en vriend zijn mee naar de fitting, hopelijk lukt het hen om het misschien te filmen...we zien wel :-)
Straks valt het zo tegen dak daar zit te vloeken gelijk ne echte Ostendenoare (zie je...rampscenario's bedenken dus....)
De allergrootste ramp zou zijn dat de implantaat niet werkt....want dat zou misschien kunnen betekenen dat ik terug geopereerd zou moeten worden...niet dat dit zo'n zware ingreep is, maar heb het toch liever niet xD

Van een kennis (die me trouwens heel wat oprechte informatie heeft gegeven over de CI in het begin van mijn proces, bedankt daarvoor ! :-D) weet ik dat ze dus eerst gaan kijken of de elektrode werkt met behulp van een programma op een laptop, daarna gaan ze alle tonen eens testen en vervolgens wordt alles "aangezet" en zal ik dus weten hoe het is om met een CI te kunnen horen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten