maandag 30 juli 2012

Dag 4 na 1ste fitting (op programma 2)

Ik begin het al een beetje gewoon te worden dat getuut, maar het is nog altijd niet m'n favoriete geluid xD
Stilletjesaan let ik op geluiden en kan ik ze herkennen, maar spraakverstaan vraagt nog veel oefening...
Het enige wat ik vrij vervelend vind, is dat het getuut soms het horen met een hoorapparaat overstemt en dat ik de ander niet kan verstaan. Dan is het soms wel nodig dat ik mijn CI even afzet.

Elke dag probeer ik een momentje in te lassen waarbij ik enkel mijn CI draag, dit is vaak 's morgens of 's avonds wanneer ik alleen ben en zelf geluiden kan gaan produceren. Mijn andere hoorapparaat is inmiddels "genezen"! Godzijdank!
Dankzij een droogtoestel 'breezer" die bij de CI is bijgeleverd :-p hou nu al van die accessoires xD

Morgen vertrek ik voor 4 dagen naar mijn oma in Duitsland! Toch geen verre reis gepland, maar misschien best ook met hetgeen dat ik nu hoor...
Wie weet hebben haar 14 honden (waaronder 7 puppy's) een positieve invloed op de CI...maar dat zal wel niet :'D
Hopelijk kan ik daar nog wat berichtjes posten (haar internet is elk jaar een raadsel:-p).
Zoniet: geniet van jullie vakantie en voor degene met herexamens, heel veel succes met het blokken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten