dinsdag 24 juli 2012

Zomer!

Wat een zalig begin van de "echte" vakantie!
Na 3 weken werken, is het tijd om te genieten van de zomervakantie en hoe?! Met prachtig weer!
Is er al helemaal klaar voor :-D

Nu ben ik een paar dagen bij mama, om te genieten van het zonnetje op haar terras!
Hier zie je ook m'n kapsel voor deze dagen xD
Ook Indy ziet de vakantie helemaal zitten, zoals je ziet op het filmpje
 PS: Blinkies zijn momenten waarbij een konijn hoog in de lucht springt en met z'n kont schudt van contentement maar ook momenten waarbij ze erg rap sprinten van de ene kant naar de andere kant.
Sorry voor het slecht beeld, maar ik kon niet volgen :'D

Maar ook Dusty (het konijn van m'n zus), waar ik en m'n mama voor zorgen terwijl ze op reis is, geniet van...nouja, de schaduw :-p
Hoe gaat het nu met de wonde?
Het gaat vrij goed, heb wel nog altijd pijn op die 2 plekken als ik erop lig.
De implantaat zelf, voel ik nog steeds niet zitten...met als gevolg dat ik denk "zit ie er wel in?" xD.

Eergisteren ben ik naar Plopsaland geweest met de familie van m'n vriend. Het was erg leuk, maar ook vermoeiend :-p.
Op een bepaald moment was ik toch wel wat ongerust... Blijkbaar ben ik het nog altijd niet gewoon dat ik nu een CI-draagster ben en sta ik er nog niet bij stil op bepaalde momenten bv. een rollercoaster...
Pas tijdens de rit vroeg ik me af of het wel een goed idee was om daarop te gaan...ik bonsde nog redelijk wat heen en weer met mijn hoofd tussen de "riemen" (of hoe noem je dat ook :-p).
Is het wel nog veilig om daarop te gaan? De implantaat zit immers ook maar vrij oppervlakkig...Had geen pijn op de plaats van de implantaat zelf, maar wel aan die 2 littekens --".
Ga dit toch maar eens vragen aan de dokter of dit wel nog verantwoord is om op zulke dingen te kruipen....

Over de fitting zelf...ik probeer et niet teveel aan te denken. Het denken helpt me helemaal niets vooruit.
Het is al ten koste gegaan van mijn mooie lange nagels-> terug kortgewiekt met m'n tandenknagerij...
Nog 1 dag en het is zover en ik zal het maar nemen zoals het komt en eraan werken op het moment zelf :-).

Zonnige groetjes! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten