dinsdag 4 september 2012

8ste revalidatie

Vandaag wou Karen eens testen hoe ver ik al zit met mijn CI...normaal doet men dat maar op het einde van de revalidatie...ze kon toch niet meer wachten :-p

We hebben eerst per programma enkele zinnetjes gedaan om te zien hoe dit ging.
Het slechtste programma was nr. 4, dat met spraakgerichtheid. Zelf vind ik dit verschil enorm groot, alles klinkt veel doffer. Kortom: geef mij maar het gewone programma ;-)
Ik hoor liever alles incl. het omgevingslawaai.
Zelf was ik wel nog aangenaam verrast van hoeveel zinnetjes ik wel vlot kon verstaan...maar ook aangenaam verrast dat deze zinnetjes kop noch staart betekenen xD

Daarna hebben we wat woorden overlopen. Eerst woorden met 2 lettergrepen in open-set en daarna met 1 lettergreep ook in open-set.
De resultaten waren super! Bij de 1ste reeks van 2 lettergrepen had ik 69% juist; bij de 2de reeks was dit al 79% en bij de 3de reeks met 1 lettergreep had ik al 90%! (dit laatste is ook veel moeilijker!).
Besluit: ik zit bij de toppers van revalidatie met een CI XD

Karen en zus: de kans zit er toch nog in dat ik een ster word xD

Morgen gaan we eens proberen te oefenen met een telefoon! ;-)
Hopelijk gaat dat goed xD

Algemene tip voor iedereen: probeer me niet aan te kijken als je spreekt, zo kan ik goed oefenen en neem ik geen "binnenweg" door te liplezen xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten