zondag 23 september 2012

STORM-weekend!

Hoi Hoi Hoi!
Hopelijk had iedereen een fijn weekendje?

Zaterdagavond ben ik naar de dovenfuif "STORM" gegaan van de jongerenclub JWDWD, daar heb ik eerst nog een 2-tal uurtjes achter de bar gaan staan samen met mijn vriend en mijn zus.
Hij begint al wat gebaren te kennen van drankjes :-p.
Natuurlijk heb ik garantie zeker 10 keer die avond gehoord dat ik op mijn zus gelijk --"of "Wacht eens...jou heb ik al hallo gezegd...nee, dat was men zus --' "
Sfeerfoto van op mijn pa zijn verassingsfeestje voor zijn 50 jaar
Kom nou...ZO erg gelijken wij toch ook weer niet op elkaar :'D



Toch was ik wel blij om men zus nog eens terug te zien...Antwerpen is toch wel even ver of China vind ik xD
Maar het primeur van die avond was toch dat ik het gebaar voor "Duvel" onmiddellijk door had en mijn zus niet (haha, sorry kan het niet laten zus xD). "Potverdikke, zij begint er meer van te kennen of ik?!" xD

Ik had eerst wat schrik voor de reactie van de doven op mijn CI..., maar gelukkig zeiden ze er allemaal niks op tenzij het nieuwe mensen zijn die vragen of ik doof of slechthorend ben, dan legt men zus het wel uit xD
Of anderen die ook revalidatie volgen bij Karen en/of Marleen die vragen hoe de revalidatie bij mij juist verloopt enz....
Maar zoals je ziet: CI of niet...een doof persoon ben je nog altijd in die kringen :-)

Ma hup! Nu eens beginnen aan de 2de week les! :D
En terug met men peda-genootje Franne in de buurt! xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten