maandag 17 september 2012

Onzekerheid en geluidsoverlast?

Pfoe... terug op mijn gezellige peda!
Ja natuurlijk mis ik mijn thuis ook...maar soms heb je toch nood aan stilte en je eigen zelfstandigheid zonder bemoeienissen XD

Eindelijk werkt mijn internet hier! 
In tussentijd heb ik me maar bezig gehouden met mijn oldtimer-frigo te pimpen xD

Voor: een frigo van 1989

 

Na: een laurien-frigo van 1989 xD



















Ik heb eerlijk gezegd toch een dubbel gevoel over het nieuwe jaar...zoveel keuzes dat ik moet maken! Maar ook zoveel onzekerheid: wat kan ik nu wel wat ik vroeger niet kon en zal ik het risico nemen om dan ook minder ondersteuning te regelen? Wat ga ik nu als betuttelend en als hulp ervaren?
Ik ga maar zien hoe het morgen verloopt...

Ondertussen merk ik hoeveel gerucht ik maak op mijn kamer...de printer die volop aan het werken is, de frigo die eens aanslaat, mijn computer die draait, mijn getokkel op het toetsenbord,...
Zorg ik voor geluidsoverlast of niet? XD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten