donderdag 6 september 2012

I-Dust :'D

Vandaag heb ik eens mijn ipod vanonder het stof gehaald...het lag misschien al 4-5 jaar onder het stof (tis dus nog ne oldtimer xD).
Na eerst te zoeken hoe ik dat ding aankreeg xD....heb ik er uiteindelijk muziek op gezet van 2000 tot 2009 (van de jaren daarna heb ik niks meer omdat ik het amper nog kon horen en dus niet echt kon bepalen van dat is mooi muziek of alles klonk maar slecht...mss is dat wel zo XD).

Terwijl ik bezig was met muziek te selecteren, heb ik af en toe muziek laten afspelen. Ik heb daarvoor die "oortjes" gebruikt die je kan aansluiten op een mp3 of laptop.
Ik was eerst bang dat ik dan enkel nog de muziek zou horen en geen stem meer...maar blijkbaar werkt de processor nog altijd, ookal is er een accessoire aangesloten! Kortom: ik hoor nog alles rondom mij en ik kan ook genieten van muziek -> dus zoals een horend persoon die naar zijn mp3 luistert.
Het is echt handig zo!

Wat ook nog handig is: NIEMAND hoort dat ik naar muziek luister XD
Als de les wat saai wordt, kan ik dus gerust gaan luisteren naar muziek en niemand gaat wat gegroezemoes horen xD

Wat de muziek zelf betreft, ben ik al veel enthousiaster :-) Ik ben ervan verbaast hoe ik nu nieuwe "elementen" ontdek in muziek die ik al jaren ken...dat ene tikkeltje dat ik nooit kon horen, hoe alles nu mooi kwaliteitsvol is...
Ook hoor ik de tekst nu veel beter!

Qua volume van de muziek...Zet het maar wat stiller :'D Vroeger zette ik alles op het maximum van mp3's omdat ik het dan ook kon horen...nu mag het allemaal HEEL wat stiller xD

Kortom: mijn passie voor muziek is nu nog meer toegenomen!
Ik denk dat ook naarmate de tijd dat je went met een CI, dat je ook minder "kunstmatig" hoort...het vraagt natuurlijk geduld en die wordt ook beloond :)
Hop, nu ga ik weer wat verder genieten van mijn muziek xD


Geen opmerkingen:

Een reactie posten