zondag 16 september 2012

Lichamelijke grens

Hoi hoi!

Weer een paar dagen voorbij, wat is het toch druk!
Een peda in orde brengen en daarna dan last krijgen van rugpijn...kan niet beter! xD

De voorbije dagen ben ik wat geminderd met muziek luisteren, ik ben het bijlange nog niet beu! Maar men gehoorzenuwen hebben blijkbaar wat rust nodig...
Na een ganse morgen muziek beluisteren, heb ik vaak in de late namiddag last van steken in m'n gehoorzenuw.

Ik heb dit al eens gehad, maar dit was omdat de CI te luid werd ingesteld en dat mijn gehoorzenuw nu in kleine stapjes luider wil gaan op een bepaald niveau.
Nu is het zo dat ik al een week of 2 op programma 3 sta en dus in het begin geen last had ervan, dus mijn gehoorzenuw wordt nu teveel gestimuleerd door het muziek.
Het is wel dik tegen men zin dat ik nu wat minder fanatiek bezig kan zijn met muziek...als je terug kan horen grijp je alles aan van geluid en wil je er ook enorm van genieten! Maarja...ik ga dus maar eventjes wat luisteren naar men opstandig gehoorzenuw --" xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten