maandag 10 september 2012

Wie heb ik aan de lijn xD (11de revalidatie)

10de revalidatie was bij Marleen. Het was hetzelfde of de 9de revalidatie, maar met andere woordjes.

Vandaag had ik revalidatie bij Karen!

Na wat oefeningetjes in recordtempo hebben we eens geprobeerd om te bellen!

De eerste dingen kon ik nog wat moeilijk verstaan (hoe kom je ook op de volgende zin: de olifant eet pindanootjes...), maar eens dat ik vast had hoe ik het best kan horen (traag spreken! xD) ging het al heel vlot :-D

BLIJ BLIJ BLIJ dat ik nu toch wel (terug) kan telefoneren! Morgen komt papa thuis van zijn reis, ga hem al ambeteren door in huis te bellen met m'n gsm (lang leve mobile vikings xD) xD (ja pa, kweet dat je dit leest in dat lekker warm zonnetje, smeer je oren maar xD).
En ook dat ik op een maandje tijd al zoveel heb bereikt met m'n CI :-D

Toepasselijk liedje! :-p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten