donderdag 6 september 2012

9de revalidatie

Ik heb eergisteren nog wat nagedacht na de 8ste revalidatie...
Om een idee te geven aan jullie op welk 'niveau' ik nu zit vergeleken met een ander: normaal wordt telefoneren en discriminatie-oefeningen maar pas gegeven na 6 maand revalideren, ik heb nu al 1 maand revalidatie gehad....je kan dus wel zeggen dat het heel goed gaat xD

Gisteren was het eerlijk gezegd een "verspilde" revalidatie....door iets heel stoms --"
Ik was gisteren bezig met zinnetjes in open-sets samen met Marleen, maar het ging enorm moeizaam en hoorde precies de hele tijd iets, een soort gezoem waardoor alles veel stiller klonk.
Marleen heeft dan maar geluisterd naar wat het zou kunnen zijn en we dachten dat het de TL-lampen waren, maar dat kan niet want het zijn overal TL-lampen in de logo en had er nog nooit last van...
Ik bleef het maar raar vinden en keek uiteindelijk naar de afstandsbediening...ik stond de hele tijd op programma 4, dat met spraak waar ik totaal niet goed mee hoor --"
Hupla, een half uur naar de knoppen door dat stomme programma --"

Ik heb dan maar het programma verzet naar 3 en we hebben nog kort wat discriminatie-oefeningen gedaan met woordjes, dat was niet zo simpel haha xD
Sommige woorden gingen moeizaam, maar anderen vond ik dan zo banaal wanneer het verschil enkel in korte en lange klinkers zaten....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten